Resultatet från årets kundundersökning visar på hög nöjdhet och många fina omdömen.
Resultatet från årets kundundersökning visar på hög nöjdhet och många fina omdömen. Här kommer några fritextsvar som vi är särskilt stolta över:
”Mamma är gladare och nöjdare med livet och då blir jag det också. Hon älskar sin "kompis" och jag är så tacksam att hon har kommit till oss. Hon är helt fantastisk!”
”Jag fick ett bra intryck av er när vi pratade i telefonen. Ni hade förståelse för situationen med min mamma och allt har känts tryggt hela vägen.”
”Fantastiskt bemötande vid första kontakten med er. Otroligt engagerad person som tog fram kandidater. Glad, empatisk, lyssnande, stolt och hade helt rätt inställning till sitt uppdrag och kund.”
– Det känns oerhört fint att läsa alla omdömen och se att vi får så höga resultat, jag tror och hoppas att det beror på vår långa erfarenhet inom omsorgen och vårt fokus på att hela tiden sätta kundens behov i centrum, säger Aron, en av grundarna till Stunder.
Undersökningen visade också att kunderna svarar 9,3 av 10 på frågan om hur nöjd man är med Stunder.
– Det finns alltid utrymme för förbättringar och vi strävar såklart mot 10 av 10 nästa år. Vår styrka är att hitta rätt personer till uppdragen och vi förfinar hela tiden våra processer för att bli ännu mer träffsäkra, säger Aron.